Pokémon Go: 10 informací o celosvětovém fenoménu

8. místo: Velký zájem na Spotify

Obrovská popularita Pokémon Go se projevila také v celkově zvýšeném zájmu o svět těchto animovaných postaviček. A jednalo se o poměrně raketový růst. Například populární hudební služba Spotify v prvních dnech od uvedení hry zaznamenala nárust zájmu o titulní píseň “Gotta Catch ‘Em All” o 362 procent. Celkově i další skladby s tématikou Pokémonů na Spotify zaznamenaly více než trojnásobný nárust.

7. místo: Pokémon Go hráče zavede do McDonald’s

Pokémon Go si je možné stáhnout do mobilu a hrát zdarma, ale i přesto je hra pro studio Niantic a Nintendo velmi zisková. Tak jako u jiných mobilních her si zde hráči mohou svůj zážitek vylepšit dokupováním různých vylepšení. Ale to není vše, jelikož velké možnosti v tomto ohledu nabízí fakt, že se díky rozšířené realitě hraje pohybem v ulicích měst, parcích a podobně.

Hra tedy sběrače Pokémonů může zavádět i na nějaká sponzorská místa, která jsou na herní mapu zanesena za úplatu, což má být podle ředitele Nianticu Johna Hankeho jeden z hlavních pilířů příjmů ze hry.

Pokémon Go tak například v Japonsku spolupracuje s McDonald’s, když 3 000 tamních poboček je ve hře označeno jako Pokémon Gyms. A podobný postup by měl být postupně aplikován i v ostatních státech.

Stránky: 1 2 3 4 5