10 populárních značek piva, co nejsou z Česka

8. místo: Coors


Americká značka, která se poprvé objevuje v roce 1873. Za jejím rozkvětem stojí duo německých přistěhovalců Adolph Coors a Jacob Schueler, dnes jde o součást třetího největšího pivovaru na světě – Molson Coors Brewing Company. Pivovar sídlí v Coloradu a každoroční příjmy z prodeje piva dosahují pěti miliard amerických dolarů.

Coors v minulosti sponzorovalo londýnskou Chelsea, ale také Celtic Glasgow, závody NASCAR, Detroit Red Wings a samozřejmě i Colorado Avalanche. Společnost vlastní také pětinu akcií Montrealu Canadiens. Největší odběr je nejen v USA, ale také Austrálii a na Britských ostrovech, i když značku Coors znají pivní fajnšmekři na celém světě.

7. místo: Bud Light


Další pivo, které pochází z produkce Anheuser-Busch. Poprvé se podívalo na světové trhy na začátku osmdesátých let a nabízí 4,2 % alkoholu. Tradiční lahev s objemem 355 mililitrů stojí okolo jednoho dolaru a přinese tělu 110 kalorií.

Samozřejmě, tohle byla jen první verze – protože v roce 2012 vstupuje do obchodů i Bud Light Platinum s 6 % alkoholu, prodává se ale i Bud Light s příchutí jablka nebo limetky, ten měl premiéru v roce 2008 a propagoval jej i někdejší slavný baseballista Calvin Schiraldi.

Stránky: 1 2 3 4 5